Занадто багато безладу може бути перевантаженим і стресовим. Це може ускладнити пошук необхідного або відпочити у власному просторі. Але за допомогою кількох простих прийомів ви можете тримати безлад під контролем і насолоджуватися більш організованим життям. Ось чотири поради, як назавжди впоратися з безладом. Скористайтеся цими порадами, щоб розпочати роботу, зокрема інвестувати в найкращі одиниці зберігання гроші можна орендувати.

Зміст

Інвестуйте в рішення для зберігання

Один із найкращих способів назавжди впоратися з безладом – це інвестувати в деякі рішення для зберігання, радить Castle Management, компанія з управління нерухомістю в Антіохії. Це може означати додавання полиць у ваш будинок або оренду самостійної комори. Полиці забезпечують місце для зберігання речей на підлозі, а самостійне зберігання можна використовувати для сезонних речей або речей, якими ви не користуєтеся часто, але не хочете від них позбутися. Для речей, які вам більше не потрібні, подумайте про те, щоб найняти контейнер для відходів або сміття, щоб масово вивозити речі, якими ви не будете користуватися. 30-ярдовий сміттєвий контейнер — це контейнер великого розміру, якого буде більш ніж достатньо для будь-якого масштабу очищення!

Ми, звичайно, можемо контролювати кількість предметів, які ми періодично купуємо або продаємо, але нам не потрібно назавжди вилучати об’єкти, які нам подобаються, якщо є рішення для їх розміщення. Чи ми, наприклад, найкращим чином використовуємо шафи та ящики і маємо їх повно? Чи знаєте ви, що самостійне зберігання може краще захистити предмет, ніж ваша домашня ситуація?

Нижче наведено деякі з причин, чому блоки самостійного зберігання дуже захищають об’єкти:

  • Блоки самостійного зберігання забезпечують безпечне та безпечне місце для зберігання речей.
  • Кліматично-контрольоване середовище камер для самостійного зберігання запобігає пошкодженню речей через вологість, екстремальні температури та шкідників.
  • Приміщення знаходяться під цілодобовим спостереженням за допомогою камер безпеки та систем сигналізації.
  • Доступ до самостійних складських приміщень обмежено, тому до приміщення можуть входити лише авторизовані особи.

Використовуйте те, що маєте

Ще один спосіб зменшити безлад це використовувати те, що маєш. Це означає інвентаризацію того, що у вас є, і використання цього, перш ніж купувати щось нове. Наприклад, якщо у вас є гардероб, повний одягу, який ви ніколи не носите, перегляньте його та знайдіть інше місце для речей, які вам не потрібні.

Даруйте або продавайте речі, які вам більше не потрібні

Позбутися речей, які вам більше не потрібні, — чудовий спосіб назавжди впоратися з безладом. Ви можете пожертвувати речі благодійним організаціям, якщо ви не продаєте їх в Інтернеті чи на гаражних розпродажах. Це допоможе вам навести порядок у своєму домі та дасть вам трохи додаткових грошей, які ви можете витратити на рішення для зберігання речей, або почуватиметеся краще, ніж ви віддаєте своїй улюбленій благодійній організації.

Впроваджуйте політику «один увійшов, один вийшов».

Чудовий спосіб запобігти накопиченню безладу — реалізувати політику «один увійшов, один вийшов». Це означає, що для кожного нового предмета, який з’являється у вашому домі, необхідно видалити один предмет. Це допоможе вам сповільнити накопичення безладу та зробити ваш дім більш організованим.

Цей підхід схожий на переконання, що ви використовуєте об’єкти, які у вас уже є, перш ніж купувати інший, щоб зробити те саме. За винятком того, що вони не обов’язково повинні бути аналогічними замінами, і ідея полягає в тому, щоб не приносити більше нових предметів у ваш дім, ніж старі, які ви певним чином утилізували. Це зважений і стратегічний підхід, який, безсумнівно, працюватиме для вас з цього моменту.

Застосування цих простих порад може допомогти вам зменшити безлад і насолоджуватися більш організованим життям. Рішення для зберігання, дарування або продаж речей, які вам більше не потрібні, і впровадження політики «один входить, один виходить» — усе це може допомогти зберегти ваш дім безладним. Блоки для самостійного зберігання — це спосіб розміщення багатьох об’єктів, які ви хочете зберегти, але не хочете постійно спотикати вас або ускладнювати роботу по дому, оскільки вам доводиться працювати навколо них.

Отже, почніть сьогодні та насолоджуйтеся перевагами більш організованого життя.

Рекомендоване фото Бретта Джордана на Unsplash

От admin