Офіс, куди приходять клієнти та ділові партнери, є обличчям кожної компанії. І дуже неприємно, коли це виглядає не дуже акуратно! Ті, хто в ньому щодня і рідко відриває погляд від монітора, через виробничі завдання можуть не звертати уваги на запорошені штори та шафи та засохлі вазони десь на задньому плані. Це зовсім не до об’єктивної оцінки ситуації. Але клієнт, який прийшов ззовні, глянув по-новому на сяк-так вимиті підлоги з плямами, повні мух вікна, брудні клавіатури і павутину по кутах, може подумати, що такій компанії не варто довіряти. Чи виконає він роботу бездоганно, якщо не зможе навести лад у власному офісі?

Equity, компанія з управління нерухомістю в Цинциннаті, радить проводити генеральне прибирання офісу кілька разів на рік. В ідеалі кожен сезон. Це завдання об’ємне, довготривале і трудомістке. Але його потрібно виконати. А щоб прибирання не розтягнулося на кілька днів і не витягло з вас усі соки, давайте розглянемо основні помилки, коли ви наводите порядок в офісі.

Зміст

Помилка №1: відсутність цифрової резервної копії

Вам знайома проблема, коли офіс завалений купою старих документів і паперів? Вся ця паперова тяганина є одним із баластів, які тягнуть офісну роботу. Особливо, коли вам потрібно навести порядок в офісі, більшість часу, мабуть, витрачається на возіння з паперами.

Зображення Henryk Niestrój з Pixabay

Впровадження цифрового резервного копіювання – це один із способів оптимізації офісних процесів, який дозволяє значно скоротити час узгодження та підписання документів, позбутися численних папок з паперами та значних обсягів виснажливої ​​паперової роботи при розвантаженні офісу. .

Помилка №2: Невжиття належних запобіжних заходів

Вам може здатися, що в наведенні порядку в офісі немає нічого складного, і ви і ваші співробітники впораєтеся самі. Але якщо не дотримуватися всіх запобіжних заходів, то чистка може бути небезпечною.

Щоб уникнути наслідків для вас і персоналу, варто найняти службу вивезення та утилізації сміття. Наприклад, Junk Removal Service USA допоможе вам вивезти важкі меблі та інший мотлох, розібрати та переробити старе обладнання та вивезти інші непотрібні предмети.

Також зверніть увагу на безпеку під час прибирання комерційних відходів, дотримуйтесь інструкцій та всіх заходів безпеки.

Помилка №3: ​​Не найняти експертів

Чому було б помилкою думати, що ви або ваші співробітники можете навести порядок в офісі так само ефективно, як і експерт служби вивезення сміття? У кращому випадку ви помиєте підлогу, винесете сміття і, можливо, витрете робочі столи. А є компанії, в яких співробітники змушені витирати пил зі робочих столів, чистити клавіатури і мишки, поливати вазони, мити вікна, якщо є вільний час. Ще рідше можна зустріти сумлінного співробітника, який з власної ініціативи візьметься струсити павутину зі стелі або відтерти пляму на дивані.

У такій ситуації вам допоможуть тільки клінінгові компанії зі справжніми професіоналами. Зараз таких фірм досить багато – залишається лише вибрати ту, яка найкраще відповідає всім вашим вимогам.

Помилка №4: рухатися вперед без планування чи підготовки

Прибирання вимагає чіткого плану. Інакше ви будете хапатися за ту чи іншу справу, виконувати відразу кілька завдань і відволікатися від процесу. Результат – ще більший безлад і хаос в офісі.

Якщо ви вирішили навести порядок в офісі, але не склали план дій, ви ризикуєте довго і нудно прибирати, перекладаючи одні й ті ж речі з місця на місце і довго засиджуватися в одній зоні. Тому перед початком справи складіть список завдань.

Помилка №5: неправильне спілкування

Якщо ви вирішили скористатися послугою вивезення сміття, перше, на що варто звернути увагу, це спілкування з ними. Коли ви телефонуєте, ви повинні уточнити тип сміття, яке вони повинні будуть вивезти, можливо, вивезення деяких небезпечних матеріалів тощо. Чим більше інформації ви надасте, тим краще вони виконуватимуть свою роботу, тим самим покращуючи її для вас!

Висновок

Тепер ви знаєте про головні помилки, яких слід уникати, наводячи порядок в офісі. Це непроста робота, і не варто ставитися до неї безвідповідально та непідготовлено. Виберіть хороший сервіс з вивезення мотлоху, довіртеся фахівцям, і тоді прибирання в офісі пройде без труднощів.

Рекомендоване зображення Андреаса Лішки з Pixabay

От admin