Содержание
Процес вибору навчального закладу є важливим рішенням як для учнів, так і для батьків. Це одне рішення, яке вони повинні прийняти правильно, оскільки воно може визначити майбутнє студента. Це означає, що вони витрачатимуть час на онлайн-зважування варіантів, спілкуватимуться з друзями та родиною про потенційні програми та живитимуть очі тим, що бачать у соціальних мережах.
За даними Statista, 71% респондентів сказали, що вони використовували Instagram під час дослідження коледжів. Ця цифра відображає розподіл використання соціальних медіа серед старшокласників, які шукають коледжі.
Надійний маркетинговий план має важливе значення для збільшення кількості учнів у вашій школі чи освітній програмі. Як фахівець з маркетингу, ваша роль полягає в тому, щоб виділити ключові особливості вашого навчального закладу та довести цю інформацію до потенційних студентів.
Маркетинг вищої освіти — це просування навчального закладу людям, які здобувають будь-який ступінь вищої освіти. Тепер давайте розглянемо деякі стратегії маркетингу вищої освіти A+.
7 стратегій маркетингу вищої освіти A+
- Створюйте спеціальні та цільові соціальні кампанії
Неможливо переоцінити роль соціальних медіа в житті підлітків і молодих людей. Отже, якщо вашою цільовою групою є підліток, який починає вступ до коледжу, або батько середнього віку, який сподівається змінити професію, тоді вони проводять багато часу в соціальних мережах, таких як Facebook та Instagram, переглядаючи відео та спілкуючись у чаті.
Ось чому вашому закладу потрібна надійна маркетингова стратегія соціальних медіа для всіх мереж соціальних медіа. На щастя, ці платформи полегшили це завдяки настроюваним рекламним структурам.
Студенти коледжу живуть насиченим життям, тож ви не хочете бути перевантаженими проектами. З цією метою Top Writers Review — найкраще місце для пошуку найкращих письменницьких послуг в Інтернеті. Ви можете прочитати огляди найкращих платформ для письмових послуг, щоб допомогти вам вибрати.
Стимули онлайн-навчання
З часів спалаху коронавірусу онлайн-уроки стали нормою. Більшість університетів і громадських коледжів тепер надають повні можливості віртуального навчання.
На жаль, не всі студенти мають необхідні ресурси або сприятливе середовище для дистанційного навчання. У зв’язку з цим кілька навчальних закладів надають фінансову допомогу на комп’ютери, планшети, Wi-Fi та інші необхідні речі для онлайн-занять.
SEO
Перегляньте свій веб-сайт і перевірте кількість відвідувачів, які ви отримуєте. Веб-сайт має складатися з відео, публікацій у блогах і сторінок. Отже, використання цієї поточної інфраструктури та оптимізація вашого вмісту для SEO є простою перемогою.
Більшість користувачів Інтернету покладаються на пошукові системи як на основне джерело інформації про університети та коледжі. Переконайтеся, що ваш веб-сайт налаштований на те, щоб охопити їх, коли вони шукатимуть вас, генеруючи вміст, який вони хотіли б прочитати, оптимізуючи його за допомогою відповідних ключових слів і випереджаючи інші коледжі в рейтингу пошукової системи.
Орієнтуватися в переповненому цифровому просторі може бути складно. Отже, ось кілька порад, які допоможуть вам вивчити цифровий маркетинг. Ви зрозумієте основи, а також деякі інструменти, які допоможуть вам максимально їх використовувати.
Роль різноманітності
Різноманітність не є рідкістю у вищій освіті. Хоча деякі закони забороняють університетам дискримінувати майбутніх студентів або співробітників за ознакою раси чи статі, кампанії в соціальних мережах підштовхнули школи зосередитися на інклюзивності.
Установи визнають цінність рівного представництва у своїх маркетингових зусиллях. Багато хто робить все можливе, демонструючи, як вони намагаються створити різноманітний, інклюзивний персонал і студентів, які належним чином представляють суспільство.
Зробіть свою школу виділяючою з натовпу
Чудово, що ваш навчальний заклад є відомим коледжем із високоповажними професорами, багатьма заходами, спортом і товариствами для залучення студентів. Але багато інших установ також мають ці речі; Отже, справжнє питання полягає в тому, що робить вашу школу справді унікальною? Більшість потенційних клієнтів знають про доступні ступені вищої освіти.
Отже, щоб ефективно переконати нового лідера, ви повинні висвітлити те, що робить вашу установу особливою. Можливо, асоціація випускників може похвалитися п’ятьма президентами, або щомісяця в цьому районі виступає відомий гурт, або престижною спортивною системою, яка обов’язково приведе студентів до вищої ліги. Що б це не було, виставляйте напоказ, адже ніколи не знаєш, що може сподобатися майбутнім студентам.
За даними Statista, у 2018 році 89% державних чотирирічних коледжів і університетів оцінили медійну онлайн-рекламу як ефективну для підбору персоналу та маркетингу. Це свідчить про те, наскільки вирішальним може бути цифровий маркетинг.
Електронний маркетинг
Хоча інші маркетингові канали можуть привернути всю увагу, електронна пошта все ще залишається домінуючою силою з високим прибутком. Маркетинг електронною поштою є усталеною стратегією в освітній індустрії для стимулювання взаємодії потенційних батьків і студентів і спонукання їх пройти шлях вступу.
Ви можете використовувати різні кампанії електронною поштою, але майте на увазі, що деякі ключові аспекти, такі як креативний і релевантний вміст, заклик до дії, правильне брендування та персоналізація, повинні бути включені.
Поширюйте інформацію про свою хорошу пресу
Ніщо не сприяє кращому маркетингу, ніж хороша преса. Ваш університет отримав престижну нагороду? Заклад увійшов до десятки найкращих коледжів країни? Як би там не було, цю чудову пресу не можна нехтувати! Використовуйте його у своїх маркетингових ініціативах, щоб продемонструвати майбутнім студентам, наскільки хороший ваш заклад. чому ви запитаєте. Тому що позитивні новини – це ще один спосіб переконати потенційних клієнтів у тому, що ваша школа варта того, щоб інвестувати.
Висновок
Як і багато інших організацій, університети та коледжі є бізнесом, і їм потрібні студенти, щоб вижити. Отже, як установа, ефективна маркетингова стратегія має бути вашим пріоритетом номер один, щоб залучити студентів до вашої вступної послідовності.