Хоча основною функцією бізнесу є отримання прибутку в обмін на пропозицію продукту чи послуги, вимоги до бізнесу можуть бути набагато складнішими. Від компаній, як ніколи раніше, очікують прийняття відповідальних бізнес-рішень. Не лише з економічної точки зору, але й для розгляду впливу їхніх дій на суспільство, навколишнє середовище та інші питання. Вважається, що великі та малі підприємства несуть відповідальність за створення кращого світу для своїх клієнтів. Усвідомлення того, що ви маєте більше позитивного впливу, ніж негативного, дає вам шанс внести деякі зміни або знати, як його зберегти.
Інвестиційні рішення
Стає все частіше, ніж будь-коли раніше, коли інвестиційні рішення бізнесу піддаються критиці не лише з боку акціонерів, але й з боку існуючих і майбутніх клієнтів. Рішення ретельно перевіряються не лише з огляду на їхній фіскальний вплив, але й на ширший хвильовий ефект інвестицій. Ikea та Disney є кількома прикладами того, як багато великих компаній змінюють курс на свої інвестиції через те, як це може здатися, якщо вони продовжуватимуть підтримувати їх, незважаючи на те, що не погоджуються з їхніми ідеями, діями та думками. Уважно подумайте, у кого ви інвестуєте і чи хочете ви бути з цим пов’язаним.
Охоплення громади
Якщо компанія хоче зараз мати перевагу над конкурентом, їй слід подумати про те, наскільки вона взаємодіє з місцевою громадою. Споживачі хочуть бачити ті підприємства, якими вони користуються, піклуються про свої спільноти та цікавляться не лише чистим прибутком. Багато компаній зараз наймають персонал, який допомагає їм реалізувати стратегії охоплення громади. Є багато способів, за допомогою яких бізнес може зв’язатися з навколишнім суспільством. Це включає в себе спонсорство, знижки для місцевих жителів, заходи, а також дні волонтерства, які стають все більш популярними. Зараз багато організацій пропонують своїм співробітникам можливість працювати волонтерами протягом повного робочого дня і при цьому отримувати гроші.
Пропоновані продукти та послуги
Фактичний продукт або послуга, яку надає компанія, має бути чимось, що допомагає світу, або сам процес має уникати негативних практик і натомість мати позитивний вплив. Наприклад, пропонувати більше робочих місць на місцевому рівні для тих, хто зазвичай має труднощі, або переглядати вплив продукту, що виробляється, на навколишнє середовище – чудова ідея. The Times щороку оголошує список найвпливовіших компаній світу, які оцінюються на основі позитивного впливу їхніх компаній на планету через їхні продукти чи послуги. Технологія боротьби з расизмом від Nextdoor (нещодавній переможець) є особливо гарним прикладом послуги, яка матиме неймовірно позитивний вплив.
Вимоги до стандартів бізнесу постійно зростають, і важливо, щоб компанія завжди враховувала настрої та думки широкої громадськості з кожним новим рішенням, прийнятим для підтримки гарної репутації. Оцінку ризиків і стратегії прийняття рішень завжди можна ефективно використовувати, щоб уникнути будь-яких негативних наслідків, які в кінцевому підсумку обернуться для компанії різними способами.
Докладніше: Як подолати депресію та досягти успіху в житті