Содержание
Зараз світ переживає золоту еру технологічних інновацій, і це призвело до кардинальних змін майже в кожному аспекті нашого життя, і освіта не залишилася осторонь. Існує також стрімке зростання соціальних медіа, і його вплив неможливо применшити.
З загальним прогресом навчання без технологій стало дещо немислимим не лише тому, що технології є невід’ємною частиною нашого повсякденного життя, а й тому, що цифрові технології довели свою користь, якщо їх правильно використовувати. Вони здатні зробити навчання більш захоплюючим, веселим і значно прискорити процес навчання.
За даними Statista, понад 43% студентів американських коледжів вважають цифрові технології навчання надзвичайно корисними для виконання домашніх завдань. Ця цифра була зафіксована в 2016 році, і зараз вона точно зросла б.
Наприклад, дослідження показали, що технології живого опитування підвищують увагу та залученість; дошки для обговорень забезпечують спільне навчання, а відео є чудовим засобом залучення студентів і покращення їх загального розуміння різних концепцій.
Студенти бізнес-школи не завжди готові годинами сидіти на уроках. На відміну від інших студентів, вони хочуть максимізувати час навчання, а викладачі також хочуть, щоб їхні бізнес-класи були цікавими. Все це можливо завдяки сучасним цифровим інструментам.
Бізнес-школа може бути дуже вимогливою щодо проектів і завдань. Отже, вам може знадобитися послуга з написання курсової роботи, щоб пару раз виручити вас. Ця платформа може зробити вашу навчальну програму легшою та керованою. Цифровий інструмент, який зараз стає центром тяжіння, називається Система управління навчанням (LMS).
Багато бізнес-шкіл прийняли його, оскільки викладачі використовують його, щоб обмінюватися навчальним матеріалом, пропонувати онлайн-заняття, давати завдання та читати лекції. Крім того, LMS має безліч інструментів, таких як інструмент віртуальної класної кімнати, додатки для голосування в реальному часі, міні-відеостудія тощо. Це дійсно всеохоплююча програма.
Отже, тепер, коли ми знаємо, що це за інструменти, як саме вони покращують викладання та навчання в бізнес-школі? Давайте відповімо на це відразу.
Як цифрові інструменти покращують викладання та навчання в бізнес-школі
- Гнучкість у навчанні
Пройшли ті часи, коли всі повинні були бути присутніми в аудиторіях, щоб читати лекції. Цифрові інструменти тепер зробили можливим проводити лекції будь-де. Навіть якщо ви не були присутні, у вас є можливість повернутися та подивитися та послухати вчення, коли ви будете доступні. Це забезпечує гнучкість як для викладачів, так і для студентів. Викладач може завантажити цикл лекцій і доручити студентам пройти їх до встановленої дати.
Якщо ви хочете дізнатися більше про цифрові інструменти та про те, як вони можуть покращити освіту, навчальна бізнес-школа – саме те місце, куди вам варто піти. Це форум для ділових новин із великою кількістю інформації, яка допоможе розширити ваш бізнес.
Кращий доступ до інформації та досліджень
Для дослідницьких проектів завжди потрібні конструктивні дослідження, надійний і точний аналіз і орієнтовані на аудиторію методології. У середовищі, яке керується величезними обсягами даних, студенти тепер мають інструменти, які допоможуть їм оптимізувати свої дослідження та отримувати кращі результати. Існують також інструменти, які допомагають їм досліджувати та інтерпретувати численні уявлення з різних областей, таких як тексти, статистика та фотографії.
Перероблена структура оцінювання
Із впровадженням цифрових інструментів методи оцінювання розвивалися так само, як змінювалися форми та контексти завдань. Прозорість онлайн-середовища, а також включення музичних та ігрових елементів вплинули на всі типи оцінювання, зокрема на формувальне оцінювання, яке оцінює прогрес у навчанні, а не результати навчання.
Цифрові інструменти підвищили результативність учнів. За даними Statista, 81% студентів коледжу стверджують, що цифрові технології навчання допомагають їм значно підвищити свої оцінки.
Сприяти співпраці
Подібно до того, як цифрові мережі створили нові види спільнот, цифрові інструменти переосмислюють спільноту та систему обміну інформацією між викладачами та студентами. Завдяки цифровим інструментам тепер існують форуми для онлайн-обговорень. Це допомогло вплинути на те, як студенти беруть участь у завданнях і проектах.
Тепер студенти мають спеціальні платформи, де вони можуть співпрацювати над завданнями, ділитися ідеями та навіть вчитися один в одного. Коли цифрові інструменти використовуються ефективно, вони заохочують і розвивають інші важливі навички, такі як вирішення проблем, креативність, цифрова грамотність, спілкування, підприємливість, глобальна обізнаність, критичне мислення та цифрова відповідальність. Все те, що бізнес-школи намагаються прищепити своїм студентам.
Висновок
Спосіб викладання лекцій і те, як студенти навчаються, продовжуватимуть розвиватися разом із удосконаленням технологій. Тому вчителі повинні вміти створювати та впроваджувати творчі та значущі навчальні методи та формати, успішно використовуючи цифрові технології для підтримки своєї освіти.