Жити з іншими людьми — це захоплююче завдання. Але це пов’язано з деякими проблемами. Ці виклики включають, хто повинен робити покупки в магазині, хто оплачує які рахунки тощо. І хоча ці виклики здаються складними, переваги спільного проживання з іншими людьми переважують їх. Деякі з переваг включають розподіл домашніх справ і витрат. Життя з іншими також пропонує рівень безпеки, якого ви б не мали, якби жили самі.

Є багато способів організувати та спростити спільний простір, що принесе користь усім, хто там живе. І на цій ноті давайте розберемо кілька порад і підказок щодо організації вашого спільного житла.

Зміст

Прийнятний рівень охайності

Найважливіший елемент для роботи квартири спільного проживання і будинків – узгоджений рівень охайності. І оскільки всі мають різне походження і звикли до різних рівнів охайності, ви повинні чітко визначити, чого ви хочете, перш ніж жити з іншими. Подумайте про це так: одних людей виховували прибирати за собою, а інших – ні. Це не робить тих, хто неохайний, поганими людьми. Однак це можливість для охайніших співмешканців пояснити, що потрібно від кожної людини і чому, щоб уникнути розчарувань і суперечок. Ось приклади того, як це можна зробити:

  • Розкидані елементи: Розкидані предмети можуть бути чим завгодно, починаючи від книжок, паперів і всього іншого. Для деяких людей покласти книгу на прилавок — це добре. Однак, щоб простір був добре організований, поясніть своїм сусідам, що якщо поставити книгу в належне місце на книжковій полиці, це заощадить місце та зробить кімнату менш захаращеною. Подумайте про придбання лотків або кошиків для зберігання незакріплених речей.
  • Одяг, що лежить навколо: Куртки та інші предмети одягу є не комунальними, а особистими речами. Тому ці предмети належать не до загальної зони, а до кімнати людини. Поясніть, що якщо припускати, що ви будете використовувати куртку більше одного разу, вирушаючи на вулицю, це може бути логічним, але її зберігання гарантує, що простір буде менш дезорганізованим.
  • Непотрібний посуд: Це найбільша досада для будь-кого. Якщо ваші сусіди схильні до того, щоб їхній немитий посуд накопичувався або не прибирали свій чистий посуд після висихання, просто поясніть наступне. Чиста кухня приносить користь усім в домі. Після того, як посуд чистий, це економить час і енергію, щоб негайно висушити його та упакувати. Геть з очей, геть з розуму, без аргументів.

Встановіть програму прибирання

Тут ви повинні бути справедливими та розумними, оскільки ваші сусіди можуть працювати позмінно або мати зовсім інший графік роботи, ніж ваш. Отже, тепер, коли ви визначили рівень чистоти, який вам потрібен, настав час обговорити його розпорядок прибирання. Складіть список усіх домашніх справ. Потім подивіться, скільки у вас сусідів по дому, і складіть тижневий розклад на цілий місяць. Тут ви додаєте відповідальність кожного за тиждень. Щоб все було справедливо, щотижня міняйтеся справами. Професійна порада: створіть календар-розклад і прикріпіть його до свого холодильника для зручності використання.

Зображення rawpixel.com

Встановити правила

Організація полягає у встановленні конкретних правил, які керуватимуть вашою родиною. Правила життєво важливі, якщо ви хочете уникнути непотрібних суперечок. Наприклад, у місцях загального користування мають бути певні правила; наприклад, кожен повинен забрати свій одяг, документи тощо в зонах загального користування. І тоді особистим простором, як-от вашою кімнатою, можна керувати як завгодно.

Що відбувається, коли є гості?

Спілкування з сусідами по дому має вирішальне значення, щоб уникнути будь-яких розчарувань. Ефективне спілкування є частиною організації вашого спільного житла, особливо якщо ви плануєте часто приймати гостей. Наприклад, якщо ніхто часто не користується місцями загального користування, і ви знаєте, що ваші сусіди не ночують, напишіть просту записку про те, що у вас буде компанія, і залишите її для своїх сусідів у цей день. Однак, якщо ваші сусіди по дому схильні займати загальні місця, ви повинні дати їм достатньо часу, щоб будувати інші плани.

Спільне використання спільного простору

Найбільшою проблемою при спільному проживанні є загальні простори, а також те, як ними керувати та організовувати. Ми радимо зустрітися навколо цього, щоб встановити деякі основні правила. Хоча ми торкнулися правил, загальні приміщення вимагають трохи більше управління, ніж інші. Пам’ятайте, що перед тим, як щось робити, ви повинні подумати про кожного у своєму домі. Якщо ви використовуєте дзеркало у ванній кімнаті, щоб робити макіяж протягом двох годин щодня перед роботою, це може справедливо розчарувати ваших сусідів. Не будь цією людиною. Натомість встановіть реалістичний часовий ліміт, якого має дотримуватися кожна особа.

Група друзів за допомогою цифрових пристроїв
Зображення rawpixel.com

Будьте поважними

Майте на увазі, що ви живете з іншими людьми. Ви ділите простір, де ви встановили чіткі правила та вказівки та виклали, як ви хочете організувати простір, особливо такі речі, як ванна кімната, холодильникабо вітальні. У кожного є робота, і кожен однаково вносить свій внесок у роботу, витрати та орендну плату. Пам’ятайте, що протягом усього цього ви повинні поважати людей, з якими живете. Ви шукаєте гармонійний, організований простір. Але незначне відхилення від узгоджених правил, як-от перегляд речей вашого сусіда по дому або неприбирання кухні, коли настає ваша черга, може викликати у них відчуття неповаги. Переконайтеся, що ви працюєте разом і поважаєте.

Висновок

Спільне проживання може бути складним, особливо під час організації та управління домогосподарством. Наша порада – сісти та обговорити. Поговоріть про прийнятні рівні охайності та погодьтеся підтримувати його таким. Встановіть чітко розподілений розпорядок роботи. Встановіть чіткі правила щодо того, як ви хочете керувати домом і організовувати його. Заздалегідь повідомте сусідів про те, що збираєтеся приймати гостей. І нарешті, зберігайте повагу!

Рекомендоване зображення від rawpixel.com

От admin