Усе, що вам потрібно знати про записи сеансів, включаючи те, що вони собою представляють, як вони можуть допомогти вам покращити ваш веб-сайт і як використовувати їх для отримання корисної інформації.

Що таке записи сеансу (або повтори)?

Фактичні дії відвідувачів під час перегляду веб-сайту відображаються в записах сеансу. На настільних і мобільних пристроях записи фіксують рух миші, клацання, торкання та прокручування на багатьох сайтах.

Запис веб-сайту, також відомий як інструменти запису користувачів або відтворення користувача/відвідувача, використовуються для отримання правдивих знань про те, як люди взаємодіють із веб-сайтом, які потім можуть бути використані для усунення несправностей, покращення UX і, зрештою, підвищення коефіцієнтів конверсії.

5 способів запису сеансу допомагають зрозуміти клієнта

Записи та відтворення — це найкраще, ніж бути в одній кімнаті з людьми та спостерігати за тим, як вони використовують ваш веб-сайт. Ось п’ять способів дізнатися про своїх клієнтів за допомогою даних сеансу.

  1. Відчуйте біль відвідувачів.

Співчуваючи користувачам свого веб-сайту, ви можете покращити взаємодію з ними. Десять-двадцять записів можуть виявити, де зупиняються відвідувачі та що сприяє переходам.

2. Перегляньте, як відвідувачі використовують елементи веб-сайту.

Записи сеансів показують, як користувачі використовують функції вашого веб-сайту. Те, що люди помічають, клацають, витрачають час і відкидають… Припиніть міркувати та почніть вдосконалюватись із записами.

3. Знайдіть недоліки, проблеми та перешкоди.

Один із найпростіших способів покращити свій веб-сайт — перевірити записи сеансів відвідувачів, коли вони стикаються з проблемами.

Зламані частини, проблеми із завантаженням, фальшиві мікрокопії та неоднозначні вказівки є прикладами технічних та інформаційних перешкод.

4. Визначте, чому відвідувачі залишають сайт.

Оцінюючи записи сеансів відвідувачів, які не здійснили конверсії, ви можете знайти способи мінімізувати показники відмов і утримати клієнтів.

Чи поводилися користувачі хаотично? Пропустили посилання? помилка? Щоб виявити помилки, дайте відповіді на ці запитання.

5. Допомагайте команді, клієнтам і зацікавленим сторонам приймати рішення.

Записами легко ділитися та переглядати, і вони демонструють підтримку дизайнерських рішень і вдосконалень.

UX-дизайнери, експерти з CRO та маркетологи можуть використовувати записи сеансів користувачів, щоб приймати рішення на основі даних і проілюструвати успіх своєї роботи.

Які переваги записів сеансів?

Записи сеансів демонструють, що користувач бачить у своєму браузері.

  • На робочому столі записуйте рух миші, прокручування та клацання.

У кожному записі сеансу користувача відображатиметься рух миші, клацання та прокручування в реальному часі (хоча ви завжди можете пришвидшити або сповільнити відео, яке переглядаєте). Рух відображається у вигляді червоних ліній, які залишаються на екрані, щоб було легше помітити візерунки.

  • Відтворити мобільне прокручування та натискання

На мобільних пристроях функції відтворення сеансу працюють так само добре — прокручування та натискання записуються.

  • Перегляди багатьох сторінок

Коли користувач переходить на нову сторінку (або оновлює сторінку), сеанс продовжує записуватися повністю, дозволяючи вам переглядати відеоповтор подорожі відвідувача по численних сторінках без перерви.

  • Записуйте натискання клавіш.

Якщо ввімкнути певні поля, записи сеансу фіксуватимуть дані про натискання клавіш (інформацію, введену користувачами). Надійні системи запису сеансу, такі як Hotjar, анонімізують особисту інформацію (наприклад, інформацію, яку користувач може надати в полі кредитної картки) за замовчуванням і включають можливості, які дозволяють приховати певні аспекти.

  • Додатковий матеріал для читання

Якщо ви вирішите використовувати записи https://creabl.com/, ви повинні знати, що ми цінуємо вашу конфіденційність. Дізнайтеся більше про політику конфіденційності Creabl, щоб дізнатися, яку інформацію ви можете, а яку ні, переглядати в записах, і, так, наші записи сеансів можна використовувати для дотримання GDPR.

На що звернути увагу під час запису?

Якщо ви ніколи не бачили записи користувачів, рекомендуємо сісти, натиснути кнопку «Відтворити» та переглянути кілька. Побачити реальних людей, які вперше взаємодіють із вашим веб-сайтом, завжди означає «вау!» момент.

Після кількох записів ви побачите тенденції у тому, як люди використовують ваш веб-сайт або додаток. Зверніть увагу:

  • Як відвідувачі переміщуються між сторінками?
  • Як відвідувачі натискають кнопки та інші компоненти.
  • Незвичайна діяльність миші, наприклад шалене прокручування або клацання
  • Якщо щось триває надто довго,
  • Де застрягають відвідувачі сайту
  • Ви помітите такі труднощі, як:
  • Сторінки, які не завантажуються на кількох пристроях/браузерах
  • несправна функціональність (приклад: вхід не працює, панель пошуку не повертає результати)
  • Відсутні та/або пошкоджені компоненти візуалізації

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ: Яких послуг очікувати від покрівельних компаній

От admin