Слухайте, мої підприємці! У сучасному швидкому світі онлайн-торгівлі ви треба будьте стратегічними щодо того, де ви продаєте свої продукти. Спроба керувати записами на кількох платформах може швидко перетворитися на справжній кошмар.
Ось чому вибір ідеального багатоканальний Рішення для електронної комерції є надзвичайно важливим. Це оптимізує вашу роботу переконайтеся, що ви максимізуєте продажів по всіх ваших каналах. Більше ніяких нескінченних електронних таблиць або випадкового перепродажу, так копати?
Дотримуйтеся цих п’яти основних порад, щоб знайти a багатоканальний платформа електронної комерції це змусить вас перемогти багатоканальний гра:
Зміст
Порада №1 – Оцініть інтеграцію
Інтеграція – це місце, родина. Вам потрібна платформа, яка легко підключається до всіх основних онлайн-ринків і каналів продажу ви використовуєте. Ми говоримо про Amazon, eBay, Walmart, ваші власні веб-сайт, ви називаєте це.
Завдяки надійній інтеграції ви можете легко синхронізувати свій асортимент, інформацію про продукт і замовлення всюди, де ви продаєте. Більше не потрібно вручну оновлювати 107 різних адрес щоразу, коли ви змінюєте ціну чи деталі продукту. Не ніхто отримав час для цього!
найкращий багатоканальний платформи будуть підключити вас з централізованою інформаційною панеллю для моніторингу та керування усі ваші канали продажів з одного зручного місця. Ефективність у найкращому вигляді!
Порада №2 – Нація автоматизації
Привіт, це ввімкнено? Автоматизація має стати вашим новим найкращим другом під час жонглювання кількома каналами продажів електронної комерції. Шукайте платформу, яка може автоматизувати для вас усі повторювані буденні завдання.
Ми говоримо про автоматичне оновлення рівня ваших запасів в реальному часі на основі продажів. Або автоматична маршрутизація та керування замовленнями з кожного каналу. можливо навіть автоматизувати процес доставки та виконання, якщо ви так любите.
Правильний інструмент електронної комерції використовуватиме автоматизацію, щоб позбавити вас від незліченних годин головного болю та ручного введення даних щотижня. Ви зможете більше зосередитися на пошуку продуктів, маркетингу та насправді розвиток вашого бізнесу. Величезний ключ!
Порада №3 – Звітність реалізована
Який сенс у всьому цьому багатоканальний божевілля, якщо ви не можу легко відстежувати свою продуктивність? треба переконайтеся, що ваша платформа електронної комерції надає надзвичайно детальні звіти про продажі та аналіз даних.
Ми говоримо про видимість того, які продукти є найбільш продаваними на кожному каналі, статистику клієнтів, рекламні показники, норми прибутку…всі соковиті страви, які вам потрібні належним чином оптимізувати свою діяльність.
По суті, вам потрібна платформа з можливостями звітування, яка дає вам кришталево чітке уніфіковане уявлення про все електронна комерція імперії. Більше не буде переходити між 12 різними розрідженими звітами з кожного каналу. Просто одна спрощена інформаційна панель, яка надає всі критично важливі дані.
Порада № 4 – залишайтеся мобільними, Playa
Швидше за все, ви аферист на ходу, добре? Якщо так, ви це зробите зах хочуть платформу ecomm із чудовим мобільним додатком або, принаймні, зручну для мобільних пристроїв інформаційну панель.
Можливість переглядати ваші списки та керувати ними, обробляти замовлення, перевіряти рівень запасів і всі інші корисні речі з вашого телефону чи планшета – це зчеплення. Особливо якщо ви шукаєте продукти, подорожуєте або коли у вас немає ноутбукап/дesktop.
Треба вміти тримати це добре змащеним багатоканальний машина працює безперебійно, де б ви не були. Правильне комунікаційне рішення буде Ви охопили? на мобільному фронті, не пропускаючи жодного удару.
Порада № 5 – бюджет відповідно
Гаразд, справжня розмова – переконайтеся ви плануєте відповідний бюджет для якості багатоканальний платформа управління. Ви загалом повинні сплачувати щомісячну або річну плату залежно від функцій, інтеграції, обсягу продажів тощо.
Звичайно, там можуть бути деякі базові безкоштовні варіанти. Але якщо ви серйозний продавець, вам, швидше за все, доведеться інвестувати в рішення преміум-класу, щоб отримати всі надійні можливості автоматизації, звітності та інтеграції.
Варто узагальнити цифри, щоб переконатися, що комісії фінансово виправдані для вашого бізнесу та обсягу. Але також мати на увазі час і головний біль, це заощадить вас у довгостроковій перспективі. Сплативши комісію за обслуговування зараз, ви можете значно швидше розширюватися, не надто розсіюючись.
Ось і маєш, мій ecomm солдатів – 5 важливих компонентів, на які варто звернути увагу при виборі багатоканальний платформа продажу. Проявіть належну обачність тут, і вас не зупинити!
Наприкінці дня, правильне рішення допоможе оптимізувати ваші операції, збільшити продажі та, зрештою, дозволить вам витрачати більше часу на пристрасну метушню про продукт, яка надихнула вас спочатку. Ось у чому справа, чи не так? Тепер виходьте туди і багатоканальний ваш шлях до вершини!